perjantai 20. toukokuuta 2011

Terveys


Minun Vindilens Nelly Nederbördin veriryhmä/DNA on A/A, FeLV/FIV ovat negatiiviset sekä mikrosporum canis negatiivinen. Olen terve rotuni edustaja ja huolehdin muutenkin päivittäin liikunnastani ja ulkoilusta. Useasti toistuvat sprinttikilpailut kissakaverini Ebban kanssa pitävät minut hyvässä kunnossa. Ulkoilen emäntäni Hannan kanssa valjaissa päivittäin. 
Pidän raa'asta naudanlihasta. Me kissathan olemme muutenkin lihansyöjiä. Lihahan on paras proteiinin lähde. Muita suosikkeja minulla on mm.keitettu broileri ja sei. Naudan sydän on erityisen herkullista. Kerran viikossa saa munuaista. Sekä 1-2 kertaa viikossa kananmunan keltuaista joka on myös hyvä proteiinilähde. Kissoille tarkoitetuista kuivaruoista suosin Royal Caninin ja Hills'in tuotteita. Näitä syön mielelläni ja päivittäin. Nam........

Jag, Vindilens Nelly Nederbörd, har blodgrupp/DNA A/A och mina FeLV/FIV och microsporum canis är negativa. Jag är frisk och motionerar dagligen. Sprinttävlingar med min kissekompis Ebba håller min i god form, dessutom kommer jag ut i sele med lillhusse Hanna dagligen.
Jag älskar rå nötkött. Vi katter är ju köttätare, kött är den bästa källan för protein. Andra favöriter är kokt kyckling och sej. Hjärta av nöt är en riktig delikatess. En eller två gånger i veckan äter jag äggula, också det för proteins skull. 
När det gäller torrfoder föredrar jag Royal Canins och Hills´ produkter. Dessa äter jag gärna dagligen. Njamm...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti