keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Luonteeni


Olen neitimäisen viehättävä,määrätietoinen,aktiivinen ja älykäs. Juttutuokioista kaksilahkeisten kanssa pidän erityisen paljon ja haluan myös saada vastauksia kysymyksiini ja halauksia. Olen myös erittäin taitava ottamaan koppeja etutassuillani minulle heitetystä leluista.Pidän piiloleikistä jossa pikku emäntäni Hanna piiloutuu ja minä etsin.  Kaikki uusi kiinnostaa minua ja yhdessä kissa kaverini Ebban kanssa on mieluista tutkia asioita yhdessä. Kuten esim.Hannan tekemää paperi huiskua ja hyrrää.

Jag är tjejaktigt charmig, målmedveten, aktiv och klok. Jag gillar att umgås med tvåbenta, vill bli besvarad och tycker om att kramas. Jag är skicklig på att ta lyra med mina framtassar om nån kastar saker till mig. Jag älskar att leka kurragömma med min lillmatte Hanna, hon gömmer sig och jag letar. Allt nytt intresserar mig och det är roligt att upptäcka nytt med kissekompisen Ebba.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti